اتو فیلیپس مدل GC2998/80
0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته: , ,

در انبار موجود نمی باشد

اتو فیلیپس مدل GC2998/80

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته: , ,

تومان

ویژگی های محصول
  • اتو فیلیپس مدل GC2998
  • برند محصول: فیلیپس
  • اتو فیلیپس مدل GC2998
  • دارای توان مصرفی 2400 وات
  • دارای سیستم خاموشی خودکار
  • مجهز به کفی از جنس سرامیک
  • قدرت بخاردهی لحظه‌ای 170 گرم در دقیقه
  • دارای تکنولوژی صفحه از جنس SteamGlide
  • مجهز به سیستم Calc-clean برای رسوب زدایی
  • محصول شرکت فیلیپس
  • ساخت کشور اندونزی
  • + موارد بیشتر - بستن

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی

اتو فیلیپس مدل GC2998/80

اتو فیلیپس مدل 2998 یکی از دستگاه‌های کارآمد ساخت این شرکت است که با طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب، گزینه‌ی مناسبی برای اتوکشی انواع البسه محسوب می‌شود. این دستگاه از کفی استیم‌گلاید برخوردار است که به‌دلیل نوع مواد به‌‌کاررفته در آن، در برابر خط‌وخش مقاومت زیادی دارد و همچنین حرکتی روان روی سطح پارچه دارد و به لباس‌ها نمی‌چسبد. این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 320 میلی‌لیتر است که از طریق دریچه‌ی قرارگرفته در قسمت بالای دسته، قابل پرکردن است؛ همچنین از طریق دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است، امکان اسپری‌کردن آب وجود دارد که به اتوکشی چروک‌های عمیق‌تر کمک می‌کند. سیستم بخاردهی پیوسته این مدل، بخار را به میزان 45 گرم ‌بر دقیقه از منافذ سطح کفی خارج می‌کند. این دستگاه به سیستم بخاردهی لحظه‌ای نیز مجهز شده است. کافی است دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای را بفشارید تا بخار با فشار زیاد و به‌صورت ناگهانی از منافذ کفی اتو خارج ‌شود؛ به‌این‌ترتیب صاف‌کردن چروک‌های عمیق‌تر پارچه نیز به‌راحتی صورت می‌گیرد. بخاردهی لحظه‌ای اتوی GC2998/80 به میزان 170 گرم ‌بر دقیقه است. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این اتوبخار قابلیت بخاردهی عمودی آن است که بخاردهی لباس‌های مجلسی و کارشده را که امکان اتوکشی آن‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد، فراهم کرده است.

اتو فیلیپس مدل 2998

فیلیپس (Philips) شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و… فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

طراحی و ساخت زیبا

 

دستگاه‌های اتوی برقی سال‌هاست که جای خود را در هر خانه‌ای پیدا کرده‌اند و برای داشتن ظاهری آراسته و مرتب به کمک ما آمده‌اند. اتوبخار پرطرفدارترین عضو خانواده‌ی اتوها است که در کنار سایر مدل‌های اتو شامل اتوهای مخزن‌دار، پرسی و بخارگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتوبخارها اندازه‌ی کوچک‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و حمل و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است.اتو فیلیپس مدل 2998 دستگاهی کارآمد از شرکت فیلیپس است. در ادامه با این دستگاه و خصوصیات شاخص آن بیشتر آشنا می‌شویم.

عملکرد آسان و بالا

برای تنظیم دمای کار اتو می‌توانید از دکمه‌ی پیچی زیر دسته استفاده کنید. دقت داشته باشید که انتخاب درست دمای کارکرد از آسیب‌دیدن، برق‌افتادن یا سوختن پارچه جلوگیری می‌کند و اهمیت بسیار زیادی دارد. عبارات راهنمایی که روی این چرخ نوشته شده کاربر را راهنمایی می‌کند تا براساس نوع لباس بهترین عملکرد را انتخاب کند. اگر کاربر به جنس پارچه اطمینان ندارد، بهتر است از دمای کم و بخار زیاد استفاده کند. برای صاف‌کردن پارچه‌ها، بخار گرم مهم‌تر از کفی داغ اتو است. همچنین تنظیم بخاردهی اتو از طریق دکمه‌ی اسلایدی روی دسته انجام می‌شود و حتی می‌توانید در صورت نیاز بخاردهی را به طور کامل قطع کنید و به صورت خشک از اتو استفاده کنید تا پارچه‌های حساس آسیب نبینند.

 

این اتو همانند اکثر مدل‌های اتوبخار دارای سیستم اسپری آب داخلی است. به این منظور منفذ کوچکی در بخش جلوی اتو تعبیه شده است. با فشردن دکمه‌ی اسپری که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است آب با فشار از این منفذ خارج و روی سطح لباس پخش می‌شود. این کار برای از بین‌بردن چروک‌های عمیق‌تر و در مواجهه با پارچه‌های پر چروک کاربرد فراوانی دارد.

 

یکی از مشکلاتی که در کار با وسایلی مثل اتو که با مخزن آب کار می‌کنند پیش می‌آید، ایجاد رسوب در محفظه‌ی داخلی دستگاه است. اتو بخار فیلیپس مدل 2998 با بهره‌مندی از قابلیت رسوب‌زدایی داخلی از بروز این مشکل جلوگیری می‌کند و عملکرد بهینه‌ی اتو در طولانی‌مدت حفظ خواهد شد.

کفی steamglideتوان اتو بخار فیلیپسخاموشی خودکار

تکنولوژی‌های اتو فیلیپس GC2998

اتو بخار GC2998 از مجهز به یک کفی سرامیکی که با نام تجاری SteamGlide معرفی می‌شود از مزیت کفی سرامیکی می‌توان به سهولت در اتوکشی انواع البسه اشاره کرد و از طرفی هیچگونه چسبندگی ایجاد نخواهد کرد و در برابر خط‌وخش مقاومت زیادی دارد. سیستم بخاردهی پیوسته بخار را به میزان 45 گرم ‌بر دقیقه از منافذ اتو خارج می‌کند و سیستم بخاردهی لحظه‌ای قابلیت بخار دهی به میزان 170 گرم در دقیقه را به شما می‌دهد. کافی است دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای را بفشارید تا بخار با فشار زیاد و به‌صورت ناگهانی از منافذ کفی اتو خارج ‌شود تا به سهولت سخت‌ترین چروک‌ها را از بین ببرید و برای خط اندازی یقه و شلوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های کاربردی اتو بخار فیلیپس مدل GC2998 قابلیت بخاردهی عمودی آن است که برای لباس‌های حساس و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به الیاف این لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت فیلیپس برای جلوگیری از سوختگی البسه‌ها که ممکن است خطرات جدیتری را درپی داشته باشد سیستم خاموش شدن خودکار را در اتو GC2998 قرار داده است تا ایمنی کار با آن را تضمین می‌کند. زمانی که اتو روی البسه بدون حرکت قرار داشته باشد و در صورت عدم استفاده از آن پس از 30 ثانیه و در حالت ایستاده پس از 8 دقیقه به طور خودکار خاموش می‌شود. این اتو مجهز به سیستم رسوب زدایی است که توسط یک آهن‌ربا تمامی آهک‌ها و ذرات اضافی که ممکن است باعث رسوب شود را جمع آوری می‌کند. از دیگر ویژگی اتو فیلیپس GC2998 اسپری آب است که از طریق روزنه کوچک جلوی دستگاه انجام می‌شود و عمکرد آن با فشردن دکمه‌ی مخصوص آب مخزن اتو با فشار و به میزان کم از روزنه اتو روی البسه اسپری می‌شود. و مزیت آن ایجاد رطوبت بیشتر در سطح پارچه به رفع سریع‌تر چین و چروک‌ها کمک زیادی می‌کند.

 

مشخصات ظاهری اتو فیلیپس مدل GC2998

این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 320 میلی‌لیتر است که در هر مرتبه قادر است حجم قابل قبولی از البسه‌ها را اتوکشی کند این مخزن از طریق دریچه‌ی که در قسمت بالای دسته قرارگرفته است قابل پرکردن است و همچنین در بالای دستگیره اتو 2998 فیلیپس دو عدد دکمه قرار دارد که یکی از آن‌ها برای اسپری آب و دیگری برای دریافت بخار لحظه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنه‌ی اتوبخار GC2998 از جنس پلاستیک مستحکم که عایق حرارت بوده و با رنگ مشکی ساخته شده است. قسمت مخزن آب شفاف و قابل مشاهده است که برای کنترل و میزان آب داخل مخزن بسیار موثر است.
سیم برق اتو دارای روکش پارچه‌ای از نوع بافت است موجب کاهش آسیب‌پذیری و قطع سیم بر اثر خم و راست شدن می‌شود و در نهایت به طول عمر بیشتر دستگاه می‌انجامد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که شرکت فیلیپس در ساخت سیم برق به دوام آن توجه زیادی کرده است. از طرفی کفی اتو فیلیپس مدل GC2998 از جنس استیم‌گلاید ساخته شده است و علاوه‌بر حرکت روانی که روی سطح پارچه دارد، در برابر خط و خش از مقاومت خوبی برخوردار است. برای اتوکشی البسه‌های مختلف نیاز به تنظیم دما بر حسب نوع پارچه را خواهید داشت که این کار توسط یک ولوم چرخشی که در میانه اتو و پایین دستگیره قرار دارد قابل انجام است و می‌توانید با توجه به نوع پارچه‌ای که قصد اتوکشی آن را دارید حرارت را تنظیم و بهترین عملکرد را برای دستگاه انتخاب کنید. انتخاب درست تنظیمات با توجه به نوع پارچه اهمیت زیادی در فرآیند اتوکشی دارد توجه کنید که انتخاب اشتباه در کمترین حالت خطر برق آسایی و گاهی خطر سوختگی الیاف البسه را در پی خواهید داشت.

نمایش کامل نقد و بررسی
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
کارایی
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش
توزی کالا

عضویت از 3 سال قبل

امتیازی ثبت نشده
https://touzikala.com/store/touzikala/

سوال محصول